
Nieuwe gecentraliseerde afdeling in Brussel voor de group business van Austrian, Brussels Airlines, Lufthansa en SWISS
Vanaf vandaag, dinsdag 1 juni, is de dienstverlening van de LH-Group voor B2B-groepsreizen voor de Belgische markt, samengebracht met de Brussels Airlines Group-afdeling in Brussel. Hierdoor kan Brussels Airlines één aanspreekpunt bieden voor alle luchtvaartmaatschappijen van de Lufthansa Group voor de Belgische markt, wat moet leiden tot meer synergiën binnen de groep.
Caroline Lammens (Head of Sales Services and Groups Brussels Airlines): “We zijn erg blij dat we de service voor groepsaanvragen in Brussel kunnen centraliseren voor alle luchtvaartmaatschappijen die deel uitmaken van de Lufthansa groep. Dit zal ons toelaten om een consistente en toegewijde service aan te bieden voor al hun behoeften op het vlak van groepsreizen en benadrukt nogmaals het belang van de Belgische markt binnen de Lufthansa Group.”
De groepsafdeling van Brussels Airlines zowel voor IATA als voor niet-IATA reisagentschappen – alle B2B groepsaanvragen voor LH, LX en OS behandelen met behulp van de BookaGroup online booking tool.
Hetzelfde team in Brussel zal alle groepsaanvragen van Brussels Airlines blijven behandelen met behulp van de SN b.group tool. Het is de bedoeling om in een volgende fase over te stappen op één tool voor groepsboekingen voor de vier luchtvaartmaatschappijen van de Lufthansa Group.
© Shutterstock