
Tijdens de jaarlijkse Algemene Vergadering van Selectair die begin maart plaatsvond in het Van der Valk Brussels Airport Hotel werden o.a. verkiezingen t.b.v. het Selectair-bestuur gehouden en werden de marketingdoelstellingen voor 2023 door de nieuwe marketingcoördinator Ilse Vannieuwenhuyse voorgesteld.
Bestuursleden herverkozen
Twee uittredende bestuursleden hebben zich opnieuw verkiesbaar gesteld en werden ook opnieuw verkozen, met name Hilde De Backer van Selectair Reizen Van Laere (Sint-Niklaas) en Patrick De Vos van Selectair World of Travel (Kortrijk). Daarmee gaat de Selectair bestuursploeg ongewijzigd door. Pieter Demuynck van Selectair Penta Reizen blijft aan als voorzitter, evenals Kim Verburgh (Selectair Thalassa Reizen) als vice-voorzitter en Mieke Vervaecke (Selectair Hoppetravel) als vice voorzitter/schatbewaarder. Daarnaast blijven Geert Gaens (Selectair Alk Reismakers), Tim Devuyst (Selectair Reizen Gery) en Glenn Stevens (Selectair Mira Tours) zetelen als bestuursleden.
“Leden op marketingvlak heractiveren”
“Op marketingvlak willen we onze leden in eerste instantie heractiveren”, aldus Selectair voorzitter Pieter Demuynck. “Heel wat marketingtools zijn al voorhanden en beschikbaar via het Selectair intranet. Heel wat leden doen het op dat vlak al uitstekend, anderen moeten we er op attent maken om deze items opnieuw actief te gaan inzetten. Dat is onze belangrijkste marketingdoelstelling op korte termijn. Op de iets langere termijn, en zeker in aanloop naar het Selectair-congres in het najaar, zullen tal van nieuwe marketinginitiatieven worden gelanceerd.”
Foto v.l.n.r.: Mieke Vervaecke, Pieter Demuynck en Kim Verburgh.
Foto bovenaan: Selectair-leden tijdens hun deelname aan het Selectair-congres 2022 in Slovenië.