
Holiday Extras, bekend van allerhande services in de buurt van luchthavens, maakt opnieuw serieus werk van de Belgische en Nederlandse markt. Het bedrijf neemt deel aan TravDay België op 10 oktober bij Ter Elst in Edegem. Björn Merlet, Key Accountmanager Holiday Extras, en Ingrid van Zetten, Business Development Manager van het in mei dit jaar overgenomen Quick Parking, geven toelichting. In deze sessie stellen we hen drie vragen, net zoals we vorige week ook deden.
Holiday Extras heeft per 1 mei dit jaar Quick Parking overgenomen. Hoe verloopt de samenwerking tussen beide bedrijven? En zijn er al resultaten zichtbaar?
Merlet: ‘De samenwerking tussen Quick Parking en Holiday Extras verloopt zeer succesvol en efficiënt. Beide bedrijven delen een gemeenschappelijke visie om het reizen voor klanten zo comfortabel en zorgeloos mogelijk te maken. Door de overname van Quick Parking beschikken we nu over 6.500 parkeerplaatsen op Schiphol, Rotterdam, Eindhoven en Brussel.’
Wat moet de reisagent weten over Holiday Extras?
Merlet: ‘Het is belangrijk voor reisagenten om te weten dat Holiday Extras voortdurend werkt aan het verbeteren en uitbreiden van zijn aanbod. We breiden ons lounge-aanbod geleidelijk uit naar bijna 400 lounges wereldwijd. We luisteren naar de feedback van onze partners en klanten om ervoor te zorgen dat we de best mogelijke diensten leveren. Daarnaast bieden we uitstekende ondersteuning en training aan reisagenten om hen te helpen succesvol te zijn.’
Jullie zijn met Holiday Extras/Quick Parking aanwezig op TravDay België (10 oktober). Wat kunnen bezoekers verwachten?
Van Zetten: ‘Ik zal op 10 oktober op TravDay in België aanwezig zijn. Ik kijk er erg naar uit om veel vrienden en zakenpartners in Edegem weer te kunnen ontmoeten.’
Foto: Ingrid van Zetten en Björn Merlet.