
Vorige week donderdag vond de vierde editie van de TUI Ticket Shop Airline Workshop plaats, waaraan ruim 100 reisagenten en 25 luchtvaartmaatschappijen deelnamen.
Het vernieuwde concept viel naar eigen zeggen goed in de smaak: voor het eerst konden bezoekers tot 21.00 uur deelnemen aan de workshop, wat volgens deelnemers aan beide zijden voor meer flexibiliteit en meer tijd voor waardevolle gesprekken zorgde.
Daarnaast kregen de reisprofessionals middels een presentatie inzage in de vernieuwde TUI Ticket Shop-website. TUI zegt dat deze vernieuwing reisprofessionals nog meer ondersteuning biedt bij de beantwoording van vragen van hun klanten. Daarbij gaat het om concrete informatie over onder meer bagageregels en online check-ins, en een overzicht van NDC-functionaliteiten per vliegmaatschappij.
TUI zegt eveneens extra aandacht te hebben besteed aan duidelijke info over voorwaarden, vergoedingen, en de bereikbaarheid van het 24/7 noodnummer. “95% van de telefoontjes worden binnen een minuut beantwoord en 99% van de e-mails binnen 24 uur”, maakt TUI zich sterk.
Foto: Onder meer de Lufthansa Group tekende present.
Geef een reactie