
Suzanne Goossen is per 1 januari gestart in een nieuwe functie binnen de TUI BeNe-regio. De Nederlandse neemt de rol op zich van Director Marketing & Sales voor zowel de Belgische als Nederlandse markt. Dat maakte ze donderdag bekend op haar LinkedIn-pagina.
Voordien was Goossen als Head of Retail Distribution enkel verantwoordelijk voor de Nederlandse markt. Concreet ging het om de 140 eigen reiswinkels, maar ook voor de 140 ZRA´s van TUI at Home en de retailpartners. Met de fusie van de Belgische en Nederlandse markt onder het leiderschap van Arjan Kers – sinds februari vorig jaar – is deze nieuwe functie gecreëerd om de twee markten onder één beleid te brengen.
“In mijn rol als Director Marketing & Sales voor TUI Nederland & België ben ik verantwoordelijk voor het vormgeven en uitvoeren van de omnichannelstrategie voor alle verkoopkanalen, zowel online als offline”, schrijft ze op LinkedIn. “Ik blijf de Retailkanalen in Nederland en België aansturen, terwijl ik daarnaast ook de online kanalen (web & app) en marketing onder mijn hoede neem.”
Goossen benadrukt dat haar focus ligt op samenwerking en het versterken van synergieën tussen sales en marketing. “Het is mijn taak om ervoor te zorgen dat onze strategie aansluit bij de veranderende verwachtingen van de klant. Door datagestuurde inzichten te combineren met een sterke merkidentiteit willen we naadloze en inspirerende reiservaringen creëren.”