
Op 8, 9 en 10 oktober organiseerde Pegase het gekende À Table event. Deze editie focuste op alles wat het Midden-Oosten te bieden heeft met partners zoals One&Only Resorts, Atlantis Resorts, Ras Al Khaimah Tourism Development, Rixos Hotels en Raffles & Fairmont Doha. Het werden drie leerrijke avonden in Mechelen, Gent en Lasne.
Het startschot van de week werd gegeven bij restaurant Tinèlle in Mechelen waar het oude Predikherenklooster het toneel vormde voor de eerste avond. Voor de tweede avond trok Pegase naar Horseele in Gent. De evenementenreeks eindigde in La Table Benjamin Laborie in Lasne. Elke avond werd opgeluisterd door een reeks (partner)presentaties gevolgd door een diner.
Deze editie van Pegase à Table richt de blik op het Midden-Oosten als bestemming voor hoogwaardige reizen, met een focus op de bijzondere mogelijkheden die deze regio te bieden heeft. Deze editie bood een overzicht van de verschillende ervaringen en maatwerkopties die Pegase aanbiedt, zoals bijv. een rondreis door Oman, een ontdekkingsreis door Saoedi-Arabië, of een bijzondere combinatie van Dubai en Mauritius.
Pegase blikte ook terug op enkele van zijn verwezenlijkingen in 2024, waaronder de integratie van twee merken met een doorgedreven rebranding, de lancering van Pegase Tailored en de vernieuwde Pegase Pro.
Daarnaast bracht Pegase een reeks magazines uit, waaronder het “Midden-Oosten Magazine”, dat reizigers voorziet van uitgebreide informatie en inspiratie over de diverse mogelijkheden in deze regio. Deze magazines zijn inmiddels beschikbaar bij de reiskantoren.
Op het einde van elke avond maakten de Pegase-partners Rixos Hotels, Ras Al Khaimah, One&Only Resorts, Atlantis Resorts & Raffles en Fairmont Doha een aantal reisagenten blij met een voucher.