
Royal Air Maroc (RAM) is een samenwerking aangegaan met Amadeus om zijn strategische digitale transformatie te versnellen, als onderdeel van een breder en ambitieus ontwikkelingsplan van de in Marokko gevestigde luchtvaartmaatschappij.
RAM zal Amadeus Reference Experience inzetten om de klanttevredenheid te verbeteren en loyaliteit te bevorderen. RAM-passagiers zullen profiteren van een soepelere digitale ervaring, eenvoudigere en snellere check-ins, en extra informatie over hun reis.
“Royal Air Maroc ondergaat momenteel een strategische herziening, met plannen om de luchtvaartmaatschappij tegen 2037 te vestigen als een wereldwijde connector, die alle klantsegmenten op vijf continenten bedient”, aldus Hamid Addou, voorzitter van de raad van bestuur en CEO van Royal Air Maroc. “Technologie zal een sleutelrol spelen in onze evolutie, en we zijn ervan overtuigd dat onze partners bij Amadeus het beste geplaatst zijn om ons te ondersteunen in onze digitale transformatie.”
Royal Air Maroc is de nationale luchtvaartmaatschappij van Marokko en verbindt de bestemming met meer dan 80 luchthavens wereldwijd met een vloot van meer dan 50 vliegtuigen. Vorig jaar begon de luchtvaartmaatschappij met een herziening van haar operaties, om tegen 2037 haar huidige vloot te verviervoudigen en jaarlijks 32 miljoen passagiers te verwelkomen.
Foto © Amadeus: Ontmoeting in Casablanca met Addou Abdelhamid, CEO van RAM, en Decius Valmorbida, President Travel, Amadeus.